ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ

Όταν επιθυμείται vα δηλώσετε συμμετοχή και να κλείσετε μια ή περισσότερες θέσεις σε ένα ταξίδι, θα πρέπει να συμπληρώσετε το δελτίο κράτησης, να το υπογράψετε και να καταθέσετε μια προκαταβολή ίση με το 40% της αξίας της εκδρομής. Με την υπογραφή σας στο έντυπο κράτησης ,επιβεβαιώνεται ότι διαβάσατε τους γενικούς όρους συμμετοχής σε οργανωμένο ταξίδι του τουριστικου γραφειου που διοργανωνει την εκδρομη και ότι συμφωνείται με αυτούς που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος μεταξύ του TRAVEL HOUSE και εσάς. Διευκρινίζεται ότι ο ρόλος του TRAVEL HOUSE είναι μεσολαβητικός για λογαριασμό των πελατών και των άλλων φορέων (συνεργαζόμενα γραφεία-διοργανωτές εκδρομών) προκειμένου οι εκδρομείς να εξυπηρετηθούν απόλυτα από τις παρερχόμενες υπηρεσίες του γραφείου μας . Ουδεμία ευθύνη φέρει για αλλαγές η ακυρώσεις που μπορεί να προκύψουν που οφείλονται στο γραφείο που διοργανώνει την εκδρομή που έχετε επιλέξει.

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

Για την πραγματοποίηση των εκδρομών που δηλώσατε συμμετοχή, απαιτείται ελάχιστος αριθμός συμμετοχής ατόμων ίσος με 25. Το τουριστικό γραφείο που διοργανώνει την εκδρομή διατηρεί το δικαίωμα να μην πραγματοποιήσει το ταξίδι, αν η συμμετοχή κριθεί ανεπαρκής η για άλλα ανυπέρβλητα εμπόδια .Δεν θα ακυρωθεί το ταξίδι σας 6 ημέρες πριν την αναχώρηση σας, εκτός αν προκύψουν σοβαροί λόγοι πέρα από τον έλεγχό του γραφείου με το οποίο έχετε κλείσει το ταξίδι. Στην περίπτωση που αναγκαστεί το γραφείο να ακυρώσει το ταξίδι σας έχετε δύο εναλλακτικές λύσεις :α .Δυνατότητα συμμετοχής σε άλλο ταξίδι, με την επιφύλαξη ότι σε περίπτωση υψηλότερης τιμής πώλησης, η διαφορά θα επιβαρύνει εσάς τον πελάτη ταξιδιώτη. β. Πλήρη επιστροφή των χρημάτων που καταβάλλατε εφόσον επιστραφούν στο ακέραιο από το γραφείο που διοργανώνει την εκδρομή που επιλέξατε με εξάντληση των υποχρεώσεων του TRAVEL HOUSE. Για ειδικές αναχωρήσεις, εορταστικές περιόδους, περιόδους εκθέσεων η ταξίδια με κρουαζιέρα η ταξίδια που πραγματοποιούνται με ειδικά ναυλωμένες πτήσεις η ειδικά ναυλωμένα πλοία, οι παραπάνω αναφερόμενες χρονικές περίοδοι πιθανώς να είναι πολύ μεγαλύτερες και τα ποσοστά προκρατήσεων υψηλότερα. Η τακτοποίηση λογαριασμών που αφορούν ακυρώσεις γίνεται από το γραφείο μας τουλάχιστον 30 ημέρες μετά το πέρας της εκδρομής / ταξιδιού.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Αν εσείς η κάποιος από την ομάδα / οικογένεια σας ,ακυρώσει τη συμμετοχή του χρειάζεται να μας γνωρίσει γραπτώς την απόφαση του αυτή. Η ακύρωση θα ισχύει από τη στιγμή που θα λάβουμε γραπτώς (επί αποδείξει) την απόφαση ακύρωσης της συμμετοχής σας. Στην περίπτωση αυτή θα επιβαρυνθείτε με τα παρακάτω πρόσθετα τέλη(τιμές κατ’άτομο) : 1. Ακύρωση συμμετοχής μέχρι 30 ημέρες πριν την αναχώρηση ,ακυρωτικά τέλη ως εξής: α) Εκδρομές Ευρώπης – Μεσογείου 20€ κατ’άτομο β) Εξωτικά ταξίδια 30€ κατ’άτομο γ)Εσωτερικού 15€ κατ’άτομο 2.Ακύρωση 30-12 ημέρες πριν την αναχώρηση ,παρακράτηση όλου του ποσού της προκαταβολής 3. Ακύρωση 12-01 ημέρες πριν την αναχώρηση ,παρακράτηση όλου του ποσού της αξίας της εκδρομής. Για τα μέσα ολικής ναύλωσης charter ,κρουαζιέρες, σκι, εκθέσεις, συνέδρια και παρεμφερείς διεθνείς εκδηλώσεις τα ακυρωτικά φθάνουν το 100% της αξίας τους, ασχέτως της ημερομηνίας γνωστοποίησης της ακύρωσης. Αλλαγές αεροπορικών εταιρειών η πτήσεων(από πρωί σε βράδυ κλπ) καθώς και ξενοδοχείων σε ίδιας κατηγορίας δεν θεωρείται ότι αλλοιώνουν τον χαρακτήρα του ταξιδιού και δεν είναι λόγος ακύρωσης συμμετοχής του ταξιδιώτη. Αν όμως οι αλλαγές κριθούν απαραίτητες κατά την εξέλιξη του ταξιδιού ,οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να τις δεχτούν.

ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ, ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥ & ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ

Το διαβατήριο θα πρέπει να ισχύει για όσο χρόνο μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής καθορίζεται από τις χώρες προορισμού. Οι χώρες της ζώνης Schegen  δέχονται και τις νέου τύπου, με λατινικούς χαρακτήρες, αστυνομικές ταυτότητες. Η εταιρία μας, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όσον αφορά στα ταξιδιωτικά και άλλα έγγραφα που απαιτούνται για Έλληνες υπηκόους, για κάθε ταξίδι και προορισμό και την έκδοση ή/και θεώρησή τους, αλλά (ακόμη και αν παράσχει κάποια βοήθεια στη σχετική διαδικασία) επουδενί ευθύνεται για τυχόν μη έκδοση ή μη θεώρηση αυτών από τις αρμόδιες αρχές, στις οποίες πρέπει να απευθυνθεί ο ταξιδιώτης, όπως επίσης δεν ευθύνεται σε περίπτωση που η ισχύς της βίζας είναι μικρότερη από τη διάρκεια του ταξιδιού (ήτοι δεν συμπίπτουν οι ημερομηνίες) ή σε περίπτωση που ζευγάρι ταξιδιωτών έχουν διαφορετική υπηκοότητα μεταξύ τους, εκτός Schegen. Ειδικά οι υπήκοοι άλλων χωρών, που είναι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων, πρέπει να ενημερώνουν σχετικά το τουριστικό γραφείο και να απευθύνονται οι ίδιοι στις προξενικές αρχές της χώρας τους, καθώς και των χωρών που θα επισκεφθούν, προκειμένου να ελέγχουν αν χρειάζονται θεώρηση εισόδου ή οποιαδήποτε άλλα έγγραφα για τις χώρες που θα διέλθουν ή στις οποίες θα ταξιδέψουν, καθώς και για την επανείσοδό τους στην Ελλάδα ή στη χώρα απ' όπου ξεκίνησαν. Τυχόν μη εξασφάλιση της έγκαιρης έκδοσης ή θεώρησης των ταξιδιωτικών σας εγγράφων δεν δικαιολογεί την ακύρωση της συμμετοχής σας στο ταξίδι χωρίς χρέωση ακυρωτικών τελών. Κάθε ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για την ισχύ και εγκυρότητα, την εξασφάλιση και τη φύλαξη των ταξιδιωτικών εγγράφων του που απαιτούνται για το ταξίδι του. Ο ταξιδιώτης έχει την ευθύνη της φύλαξης των εισιτηρίων και εν γένει όλων των ταξιδιωτικών εγγράφων καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. O γονέας που συνοδεύει μόνος ανήλικο τέκνο, οφείλει να φέρει μαζί του επικυρωμένη εξουσιοδότηση στην Αγγλική γλώσσα, από τον έτερο γονέα, ο οποίος δεν ταξιδεύει. Ανάλογη διαδικασία ακολουθείται και σε περίπτωσή κατά την οποία ο ανήλικος δεν συνοδεύεται από κανένα γονέα/κηδεμόνα, οπότε απαιτείται επικυρωμένη εξουσιοδότηση και από τους δύο γονείς. Σε κάθε περίπτωση το γραφείο μας δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη αν οι τοπικές αρχές δεν δεχτούν την είσοδο αυτών στη χώρα τους ή ο αερομεταφορέας δεν επιτρέψει την είσοδο τους εντός της πτήσης. Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις εθνικές διατάξεις και κανονισμούς καθώς και τις υποδείξεις των εθνικών αρχών. Η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση κατά την οποία ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει ποινική δίωξη, κληθεί να παρασταθεί ενώπιον αρχής, συλληφθεί από τις τοπικές αρχές κτλ.

Το Travel House παρέχει όλες τις πληροφορίες για τυχόν απαραίτητους εμβολιασμούς ή άλλες φαρμακευτικές προφυλάξεις για τις περιοχές τροπικών ή άλλων επιδημιών. Λόγω της εμπιστευτικότητας των ιατρικών προσωπικών δεδομένων - ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα - την ευθύνη να απευθυνθεί σχετικά στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές έχει ο μόνον ο ίδιος ο ταξιδιώτης. Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να ενημερωθεί εγκαίρως από τα κατά τόπους υγειονομικά γραφεία για τους υγειονομικούς κανονισμους εκάστης χώρας, καθώς και για τα εμβόλια ή τα φάρμακα τα οποία πρέπει ενδεχομένως να προμηθευτεί. Οι πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας θα πρέπει λαμβάνουν τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους για να ταξιδέψουν, προσκομίζοντας ιατρική βεβαίωση ή υπεύθυνη δήλωση ότι μπορεί να ταξιδέψει ακίνδυνα.

Το γραφείο μας δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη για αρρώστια, τραυματισμό, απώλεια ζωής, ατύχημα ή άλλο έκτακτο περιστατικό υγείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε περίπτωση επέλευσης ενός ανάλογου συμβάντος, το TRAVEL HOUSE  κατά το μέτρο του δυνατού θα προσπαθήσει να συμπαρασταθεί στον παθόντα, δεν υπέχει όμως υποχρέωση κάλυψης κανενός απολύτως σχετικού εξόδου και αλλαγής του προγράμματος του ταξιδιού, το οποίο θα συνεχιστεί ομαλά.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Αν έχετε κάποιο λόγο να παραπονεθείτε, ενώ βρίσκεστε σε ένα ταξίδι, θα πρέπει να το γνωστοποιήσετε στον αρχηγό του ταξιδιού ο οποίος και θα προσπαθήσει να ικανοποιήσει το αίτημά σας. Δεν είναι λογικό να υπάρξει παράπονο στην επιστροφή, χωρίς να διαμαρτυρηθεί κάποιος κατά την διάρκεια του ταξιδιού, ώστε να μας δοθεί η δυνατότητα να φροντίσουμε αυτό που σας ενοχλεί και αντίκειται στην αρχική μας σύμβαση. Εν πάση περιπτώσει, αν κάποιο πρόβλημα δεν λυθεί θα πρέπει να παραπονεθείτε γραπτώς στο TRAVEL HOUSE με ιδιαίτερη επιστολή ,μέσα σε 7 ημέρες από την επιστροφή σας στην Ελλάδα.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Σε οδικές εκδρομές είναι ευθύνη του πελάτη να επικοινωνεί , μια μέρα πριν την αναχώρηση, είτε με το γραφείο TRAVELHOUSE είτε με το γραφείο που διοργανώνει την εκδρομή, έτσι ώστε να ενημερώνετε για το τηλέφωνο του αρχηγού συνοδού

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ

Επειδή στο οργανωμένο ταξίδι συμμετέχουν, συνήθως, και άλλα άτομα, η συμμετοχή σε αυτό προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά ,για τον λόγω αυτόν είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των ταξιδιωτών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών ή ξεναγών και η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κλπ.) ,αν η καθυστέρηση και ασυνέπεια του ταξιδιώτη έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια της πτήσης, εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης υπηρεσίας .Στην περίπτωση αυτή, ο ταξιδιώτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα , χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε. Το τουριστικό γραφείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον συνδράμει σ’ αυτό. Στα αεροδρόμια και τα λιμάνια θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρησή σας. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, πρέπει να επιβεβαιώνετε επί τόπου τις επόμενες πτήσεις σας με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνεστε ποια ώρα και από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό (terminal) αναχωρεί η πτήση σας. Τυχόν απώλεια του μέσου μεταφοράς του οργανωμένου ταξιδιού λόγω καθυστέρησης του ταξιδιώτη συνεπάγεται την απώλεια του συνόλου του ταξιδιού, στην περίπτωση που δεν είναι εφικτή η επανασύνδεση με την υπόλοιπη ομάδα με δικά του έξοδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα για την επανασύνδεσή τους με την υπόλοιπη ομάδα βαρύνουν τους ίδιους τους ταξιδιώτες, το δε τουριστικό γραφείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τους συνδράμει οργανωτικά σ’ αυτό. Σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του εκτός ομάδας βαρύνουν τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, το γραφείο μας δεν φέρει ευθύνη για υπηρεσίες του οργανωμένου ταξιδιού οι οποίες δεν παρασχέθηκαν στον ταξιδιώτη από δική του αμέλεια ή ευθύνη, ή λόγω ασθένειάς του. Σε περίπτωση που ο πελάτης κωλύεται να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι στο οποίο έχει κρατήσει θέση, μπορεί να εκχωρήσει την κράτησή του σε άλλο άτομο, το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αργότερα 19 εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση, ενώ ειδικά για τις θαλάσσιες μεταφορές η προθεσμία είναι 10 εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση. Σε περίπτωση τυχόν οφειλόμενου υπολοίπου του ποσού ή ενδεχόμενων πρόσθετων εξόδων από την εκχώρηση ο εκχωρών και ο εκδοχέας ευθύνονται αλληλέγγυα απέναντι στο γραφείο μας για την καταβολή τους. Ιδιαίτερα στην περίπτωση των αερομεταφορέων, πρέπει να επισημανθεί ότι δεν είναι δυνατή η αλλαγή του ονόματος του επιβάτη, αλλά μόνο η ακύρωση της υπάρχουσας κράτησης και η κράτηση νέας θέσης εφόσον αυτό κατά περίπτωση είναι δυνατόν. Το τουριστικό γραφείο δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που αυτό δεν σταθεί δυνατό. Η δε συνεπαγόμενη υποχρεωτική ακύρωση της κράτησης θα γίνεται σύμφωνα με τους προβλεπόμενους στο παρόν όρους ακύρωσης.

ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΣ

Το ταξιδιωτικό μας γραφείο ενεργεί ως μεσολαβητής μεταξύ των εκδρομέων – πελατών και των διαφόρων φορέων που χρησιμοποιεί για τη διοργάνωση των εκδρομών (αεροπορικές εταιρίες, ακτοπλοϊκές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά τουριστικά γραφεία κ.λ.π.) καθώς και οποιουδήποτε άλλου προσφέρει τις υπηρεσίες του για την ομαλή εκτέλεση κάθε ταξιδιωτικού προγράμματος.

Στους φορείς αυτούς το γραφείο μας δεν ασκεί άμεσο έλεγχο και κατά συνέπεια δεν φέρει καμία ευθύνη στις περιπτώσεις παραλείψεων, πταισμάτων και οργανωτικών αδυναμιών που προέρχονται από αυτούς τους τρίτους φορείς που μεσολαβούν για τη διεκπεραίωση του προγράμματος της εκδρομής. Τέτοια περίπτωση είναι π.χ. η ομαλή διεξαγωγή των αεροπορικών πτήσεων (το γραφείο μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αλλαγές, καθυστερήσεις ή και ακυρώσεις πτήσεων, αλλαγή τύπου αεροσκάφους, αλλαγή προγράμματος πτήσης κ.λ.π.).Οι αεροπορικές εταιρίες μπορούν να τροποποιήσουν τα δρομολόγια και τους τύπους των αεροσκαφών, χωρίς καμία προειδοποίηση. Η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση, αλλαγή προγράμματος πτήσης, αλλαγή τύπου αεροσκάφους ή και ακύρωση της πτήσης συνεπεία λόγων ανωτέρως βίας. Οι όροι που αναγράφονται στο πίσω μέρος του αεροπορικού εισιτηρίου δεσμεύουν απευθείας την αεροπορική εταιρία απέναντι σας. Η εταιρία μας έχει απλά διαμεσολαβητικό ρόλο. Οι όροι και οι κανόνες των αεροπορικών πτήσεων, οι οποίοι ρυθμίζουν τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις των αεροπορικών εταιριών (είτε εκτελούν τακτικά δρομολόγια είτε πτήσεις charter ), ορίζονται από τη Διεθνή Σύμβαση της Βαρσοβίας του 1929. Σε περίπτωση ύπαρξης καθυστέρησης στην αναχώρηση της πτήσης, μέχρι το χρονικό διαστημάτων 8 ωρών, η αεροπορική εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντι σας. Από 2 έως 4 ώρες είναι υποχρεωμένη να σας προσφέρει ένα αναψυκτικό. Από 4 έως 8 ώρες είναι υποχρεωμένη να σας προσφέρει ένα γεύμα αξίας μέχρι 10ευρώ. Από 8 ώρες καθυστέρηση και άνω, είναι υποχρεωμένη να σας προσφέρει κατάλυμα σε ξενοδοχείο και μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο. Το γραφείο μας δεν ευθύνεται, επίσης, για ανωμαλίες στην εκτέλεση της εκδρομής και δυσχέρειες που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά του, αλλά σε γεγονότα που συνιστούν καταστάσεις ανωτέρας βίας (πόλεμοι, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες, αεροπειρατείες, θεομηνίες κ.λ.π.), καθώς επίσης δεν ευθύνεται και για πιθανά ατυχήματα, ασθένειες εξαιτίας κλιματολογικών συνθηκών, επιδημίες, δηλητηριάσεις, εγκληματικές πράξεις ,κλοπή αντικειμένων, απώλεια αποσκευών ή χρημάτων ή διαβατηρίων, φθορά αποσκευών κ.λ.π. Το γραφείο μας έχει το δικαίωμα να ακυρώσει, πριν την αναχώρηση, μία εκδρομή, κυρίως εξαιτίας γεγονότων που συνιστούν ανωτέρα βία (όπως αναφέρθηκαν ανωτέρω) και για λόγους ασφαλείας. Στην περίπτωση αυτή θα επιστραφεί στους πελάτες, το ποσό των χρημάτων που έχει καταβληθεί.

Επίσης μια εκδρομή είναι δυνατόν να ακυρωθεί, εξαιτίας μη συμπλήρωσης του απαραίτητου ελάχιστου αριθμού συμμετοχών (ο οποίος είναι 16 άτομα για κάθε αεροπορική εκδρομή και 25 για οδική εκδρομή). Στην περίπτωση αυτή το γραφείο, δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε αποζημίωση, πλην της επιστροφής των χρημάτων που έχουν ήδη καταβληθεί. Και στις δύο περιπτώσεις ακύρωσης, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει σε άλλη εκδρομή του γραφείου αντιστοίχου αξίας. Είναι αυτονόητο όμως ότι τόσο η ευσυνειδησία όσο και η υπευθυνότητα και η πείρα των ανθρώπων του γραφείου επιβάλουν την καταβολή κάθε δυνατής προσπάθειας για την αντιμετώπιση των ανωτέρω ανωμαλιών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και διευκόλυνση σας.