logo

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ

Όταν επιθυμείται vα δηλώσετε συμμετοχή και να κλείσετε μια ή περισσότερες θέσεις σε ένα ταξίδι, θα πρέπει να συμπληρώσετε το δελτίο κράτησης, να το υπογράψετε και να καταθέσετε μια προκαταβολή ίση με το 40% της αξίας της εκδρομής. Με την υπογραφή σας στο έντυπο κράτησης ,επιβεβαιώνεται ότι διαβάσατε τους γενικούς όρους συμμετοχής σε οργανωμένο ταξίδι του τουριστικου γραφειου που διοργανωνει την εκδρομη και ότι συμφωνείται με αυτούς που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος μεταξύ του TRAVEL HOUSE και εσάς. Διευκρινίζεται ότι ο ρόλος του TRAVEL HOUSE είναι μεσολαβητικός για λογαριασμό των πελατών και των άλλων φορέων (συνεργαζόμενα γραφεία-διοργανωτές εκδρομών) προκειμένου οι εκδρομείς να εξυπηρετηθούν απόλυτα από τις παρερχόμενες υπηρεσίες του γραφείου μας . Ουδεμία ευθύνη φέρει για αλλαγές η ακυρώσεις που μπορεί να προκύψουν που οφείλονται στο γραφείο που διοργανώνει την εκδρομή που έχετε επιλέξει.

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

Για την πραγματοποίηση των εκδρομών που δηλώσατε συμμετοχή, απαιτείται ελάχιστος αριθμός συμμετοχής ατόμων ίσος με 25. Το τουριστικό γραφείο που διοργανώνει την εκδρομή διατηρεί το δικαίωμα να μην πραγματοποιήσει το ταξίδι, αν η συμμετοχή κριθεί ανεπαρκής η για άλλα ανυπέρβλητα εμπόδια .Δεν θα ακυρωθεί το ταξίδι σας 6 ημέρες πριν την αναχώρηση σας, εκτός αν προκύψουν σοβαροί λόγοι πέρα από τον έλεγχό του γραφείου με το οποίο έχετε κλείσει το ταξίδι. Στην περίπτωση που αναγκαστεί το γραφείο να ακυρώσει το ταξίδι σας έχετε δύο εναλλακτικές λύσεις :α .Δυνατότητα συμμετοχής σε άλλο ταξίδι, με την επιφύλαξη ότι σε περίπτωση υψηλότερης τιμής πώλησης, η διαφορά θα επιβαρύνει εσάς τον πελάτη ταξιδιώτη. β. Πλήρη επιστροφή των χρημάτων που καταβάλλατε εφόσον επιστραφούν στο ακέραιο από το γραφείο που διοργανώνει την εκδρομή που επιλέξατε με εξάντληση των υποχρεώσεων του TRAVEL HOUSE. Για ειδικές αναχωρήσεις, εορταστικές περιόδους, περιόδους εκθέσεων η ταξίδια με κρουαζιέρα η ταξίδια που πραγματοποιούνται με ειδικά ναυλωμένες πτήσεις η ειδικά ναυλωμένα πλοία, οι παραπάνω αναφερόμενες χρονικές περίοδοι πιθανώς να είναι πολύ μεγαλύτερες και τα ποσοστά προκρατήσεων υψηλότερα. Η τακτοποίηση λογαριασμών που αφορούν ακυρώσεις γίνεται από το γραφείο μας τουλάχιστον 30 ημέρες μετά το πέρας της εκδρομής / ταξιδιού.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Αν εσείς η κάποιος από την ομάδα / οικογένεια σας ,ακυρώσει τη συμμετοχή του χρειάζεται να μας γνωρίσει γραπτώς την απόφαση του αυτή. Η ακύρωση θα ισχύει από τη στιγμή που θα λάβουμε γραπτώς (επί αποδείξει) την απόφαση ακύρωσης της συμμετοχής σας. Στην περίπτωση αυτή θα επιβαρυνθείτε με τα παρακάτω πρόσθετα τέλη(τιμές κατ’άτομο) : 1. Ακύρωση συμμετοχής μέχρι 30 ημέρες πριν την αναχώρηση ,ακυρωτικά τέλη ως εξής: α) Εκδρομές Ευρώπης – Μεσογείου 20€ κατ’άτομο β) Εξωτικά ταξίδια 30€ κατ’άτομο γ)Εσωτερικού 15€ κατ’άτομο 2.Ακύρωση 30-12 ημέρες πριν την αναχώρηση ,παρακράτηση όλου του ποσού της προκαταβολής 3. Ακύρωση 12-01 ημέρες πριν την αναχώρηση ,παρακράτηση όλου του ποσού της αξίας της εκδρομής. Για τα μέσα ολικής ναύλωσης charter ,κρουαζιέρες, σκι, εκθέσεις, συνέδρια και παρεμφερείς διεθνείς εκδηλώσεις τα ακυρωτικά φθάνουν το 100% της αξίας τους, ασχέτως της ημερομηνίας γνωστοποίησης της ακύρωσης. Αλλαγές αεροπορικών εταιρειών η πτήσεων(από πρωί σε βράδυ κλπ) καθώς και ξενοδοχείων σε ίδιας κατηγορίας δεν θεωρείται ότι αλλοιώνουν τον χαρακτήρα του ταξιδιού και δεν είναι λόγος ακύρωσης συμμετοχής του ταξιδιώτη. Αν όμως οι αλλαγές κριθούν απαραίτητες κατά την εξέλιξη του ταξιδιού ,οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να τις δεχτούν.

ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ, ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ, ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ

Είναι δική σας ευθύνη να έχετε διαβατήριο που ισχύει και να έχετε εξακριβώσει τις θεωρήσεις (βίζες) που χρειάζονται. Το διαβατήριο είναι απαραίτητο σε κάθε ταξίδι. Το προτείνουμε ακόμα και για τις χώρες της ΕΟΚ ,όπου άλλες φορές η αστυνομική ταυτότητα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το διαβατήριο πρέπει να έχει ισχύ 6 η 12 μήνες (ανάλογα με τον προορισμό) πριν την ημερομηνία αναχώρησης σας. Οι οδηγίες για θεωρήσεις αναφέρονται σε κατόχους ελληνικών διαβατηρίων.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Αν έχετε κάποιο λόγο να παραπονεθείτε, ενώ βρίσκεστε σε ένα ταξίδι, θα πρέπει να το γνωστοποιήσετε στον αρχηγό του ταξιδιού ο οποίος και θα προσπαθήσει να ικανοποιήσει το αίτημά σας. Δεν είναι λογικό να υπάρξει παράπονο στην επιστροφή, χωρίς να διαμαρτυρηθεί κάποιος κατά την διάρκεια του ταξιδιού, ώστε να μας δοθεί η δυνατότητα να φροντίσουμε αυτό που σας ενοχλεί και αντίκειται στην αρχική μας σύμβαση. Εν πάση περιπτώσει, αν κάποιο πρόβλημα δεν λυθεί θα πρέπει να παραπονεθείτε γραπτώς στο TRAVEL HOUSE με ιδιαίτερη επιστολή ,μέσα σε 7 ημέρες από την επιστροφή σας στην Ελλάδα.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Σε οδικές εκδρομές είναι ευθύνη του πελάτη να επικοινωνεί , μια μέρα πριν την αναχώρηση, είτε με το γραφείο TRAVELHOUSE είτε με το γραφείο που διοργανώνει την εκδρομή, έτσι ώστε να ενημερώνετε για το τηλέφωνο του αρχηγού συνοδού

Επικοινωνήστε μαζί μας

Στείλε ένα μήνυμα

Κάντε κράτηση